بهترین بازی های هم زمان برای سال 2020


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1260
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

.

 


 

هیچ چیز بهتر از این نیست که به عنوان تیمی با علاقه مشترک در کنار هم قرار بگیریم. بسیاری از بازی های تعاونی آنلاین به ما کمک می کنند تا با فراهم کردن یک دنیای چند نفره گسترده ، بتوانیم با هم به عنوان یکی از آن ها را کشف و کار کنیم.

این که آیا شما می خواهید گروهی از اعتقاد خود را از انبوهی از زامبی ها محافظت کنید ، یا فقط با مغازه داران در شهر تردید کنید ، این بازی های تعاونی می تواند شما را به هر دنیایی که دوست دارید بازدید کنید ، برسانید ، در حالی که یک ماجراجویی را با دوستان خود به اشتراک می گذارید.

 

Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville (Xbox One، PS4، PC)

Plants vs Zombies Battle for Neighborville MP

بازی های Plants vs. Zombies: Garden Warfare ترکیبی عالی از اقدام مشارکتی و رقابتی را ارائه داد و این ادامه می یابد و جانشین آنها Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville ادامه دارد. در شهر تیتراژ مستقر ، که اتفاقاً در یک مبارزه بی پایان برای کنترل بین دو طرف قرار دارد ، می توان کل بازی را در صفحه اسپلیت پخش کرد. این شامل چند نفره آنلاین ، و همچنین حالت داستان و پرسه زدن است که شما را برای انجام مأموریت های کوتاه مدت و یافتن کلکسیون اعزام می کند.

مهمترین بازی تعاونی حالت "Ops" است که باعث بازگشت آن از بازی های Garden Warfare می شود. این حالت یک بازی مدافع کوتاه سبک دفاع است که شما و تیم خود را با محافظت از یک نکته کلیدی از دشمنان وظیفه می کند ، و شما باید با هم کار کنید تا تله ها را بکارید و به طور موثری در دشمنان شلیک کنید. این یک انفجار است و لذت بردن از بازیکنان جوان به اندازه کافی ساده است.

چرخ دنده 5 (Xbox One، PC)

دنده 5 فرار

تیراندازهای شخص ثالث ، به ویژه موارد مبتنی بر پوشش ، همیشه در دسترس ترین بازی ها برای تازه واردان نیستند. به نظر می رسد مایکروسافت و ائتلاف با Gears 5 این موضوع را تشخیص داده اند ، که به بازیکنان با تجربه کمتری این فرصت را می دهد تا به دوستان جانباز خود Gears of War کمک کنند. شخصیت رباتیک جک را می توان در حالت Horde و نیز در مبارزات انتخاباتی استفاده کرد و از دشمنان پشتیبانی و آسیب رساند در حالی که سایر بازیکنان با لانکر خود آتش می گیرند.

در یک تیم مملو از بازیکنان باتجربه ، می توانید حالت فرار با برند جدید را نیز بازی کنید. یک حالت تعاونی پرخاشگرانه که تقریباً مانند یک هورد معکوس بازی می کند ، باید در یک سطح کوتاه طوفان کنید و راه را برای رسیدن به آنجا بکشید زیرا یک بمب زهر به آرامی سالن های پشت سر شما را پر می کند. این کار دشوار است و به هماهنگی زیادی احتیاج دارد ، و آن را به گزینه ای مناسب برای بازی با چند دوست تبدیل می کند.

 

Wolfenstein: Youngblood (Xbox One، PS4، Nintendo Switch، PC)

تاکنون عناوین ولفنشتاین MachineGames به شدت تک کاره بوده و شخصیت اصلی BJ Blazkowicz با لبخندی بر چهره اش از میان امواج نجوا نازی شلیک می کند. که با دنباله بعدی Wolfenstein: Youngblood تغییر کرد و بازیکنان را در کفش دخترانش جس و سوفی قرار داد. Wolfenstein: Youngblood با پشتیبانی از اقدامات دو نفره در کل کارزار ، به شما امکان می دهد دوست خود را همراه خود داشته باشید ، زیرا نشان می دهد که دختران از پدر معروف خود چه چیزی یاد گرفته اند.

یکی از جالبترین ویژگی های Youngblood در نسخه Deluxe: Buddy Pass است. با استفاده از این مورد دیجیتالی ، می توانید یک دوست را برای لذت بردن از بازی آنلاین با خود دعوت کنید ، حتی اگر آن را خریداری نکرده باشند. این ساده ترین راه برای معرفی بیشتر افراد به یک سری از جنایات کم ارزش است.

 

Tom Clancy's The Division 2 (Xbox One، PS4، PC)

پیش نمایش Hands-on Division 2

شما می توانید اکثریت Tom Clancy's The Division 2 را به تنهایی انجام دهید ، اما روش واقعی بازی این است که سه نفر از نزدیکترین دوستان خود را دعوت کنید و سخت ترین مأموریت ها را با هم شجاع کنید. مقابله با دشمن به معنای این است که با چالش های سخت تری روبرو خواهید شد ، اما با متحدان طرف مقابل برای زنده کردن شما در صورت پایین آمدن ، بازهم آماده شجاعت آخرالزمان هستید و ایالات متحده را از سقوط کامل نجات خواهید داد.

در کنار کمپین ، مأموریتهای جانبی و محتوای بازیهای آخر بازی ، The Division 2 قسمت پخش کننده Dark Zone را مقابل منطقه پخش کننده باز می گرداند. گرگهای طولانی ممکن است با مشکل روبرو شوند ، اما با شخصی که در جستجوی بهترین غارت بازی بازی می کند ، می توانید زنده بمانید و به سایر بازیکنان نشان دهید که از چه چیزی ساخته شده اید.

 

برادران جدید Super Mario U Deluxe (سوئیچ)

سریال ماریو همیشه برای همه رده های سنی مناسب بوده است ، اما مشکل بازی های 2D ممکن است گاهی اوقات یک لذت را برای لذت بچه ها به وجود آورد. برادران جدید سوپر ماریو U Deluxe برای Nintendo Switch موفق به جلوگیری از این کار می شوند که شامل دو شخصیت اضافی - توادت و نبات - توانایی های پیشرفته ای است که باعث می شود آنها به عنوان بازیکنان مسن تر موانع سطح شجاع مانند ماریو شوند. حداکثر چهار بازیکن می توانند از بازی به طور همزمان لذت ببرند ، و نسخه Switch حتی در گسترش جدید Super Luigi U با چالش های اضافی همراه است .

علیرغم اینکه به اندازه Super Mario Odyssey عظیم و جاه طلب نیست ، برادران جدید سوپر ماریو U Deluxe یکی از بهترین برنامه نویسان همکاری در اطراف است. سطح آن به صورت خلاقانه طراحی شده و از چندین قدرت یو پی اس و توانایی های ویژه استفاده می کند ، و از اسرار پر شده است تا بازیکنان را ساعت ها ، روزها یا هفته ها به طور همزمان مشغول نگه دارد.

 

Borderlands 3 (Xbox One، PS4، PC)

هنگامی که صحبت از بازی های تعاونی جهان باز می شود ، Borderlands 3 جزء بهترین ها قرار می گیرد. Gearbox بزرگترین بازی خود را تا به امروز ایجاد کرده است ، که پر از شخصیت های احمقانه برای دیدار با اهداف ، اهداف کامل ، کشف سلاح ها و کشف چندین سیاره است. این می تواند به عنوان یک تجربه انفرادی بازی شود ، اما طرفداران دیرینه Borderlands می دانند وقتی یک دوست را به درون دوست می آورید ، چیزهای جالب تر می شوند. با استفاده از توانایی های مختلف Vault Hunters 'شما می توانید ترکیبی از حملات را برای مقابله با خسارات گسترده به دشمنان تحویل دهید.

همچنین چندین تغییر همکاری در مقایسه با بازی های قبلی این سری ایجاد شده است. یک سیستم همگام سازی سطح اکنون به شما امکان می دهد یک دوست برای بازی با یکدیگر بپیوندید ، حتی اگر از نظر سطح بسیار متفاوت باشید. گزینه غارتگری باعث می شود همه افراد گروه شما پس از ضرب و شتم دشمنان ، قطره های خود را داشته باشند. اگر می خواهید با یک بازیکن دیگر برای گیم پلی تعاونی تختخواب همکاری کنید ، این بازی از صفحه نمایش اسپلیت نیز پشتیبانی می کند.

Diablo III (Xbox One، PS4، Xbox 360، PS3، Switch، PC، Mac)

بازی با کمی پرتاب خشن آغاز شد ، اما Diablo III Blizzard به یک بازی اکشن و نقش آفرینی پویا از پادشاه ژانر تبدیل شده است. مبارزات انتخاباتی آن کوتاه اما شیرین است و دارای یک تن از اقدامات و چندین جنگ رئیس است که در آن شما و برخی دوستان می توانید در جستجوی تجهیزات بهتر به کوههای دشمنان بپردازید.

Diablo III با داشتن چندین کلاس مختلف ، گسترش Reaper of Souls و پخش مداوم مطالب جدید در فصول "فصل" ، یک بازی کلاس درجه یک سرگرمی است که وقتی برخی دوستان را برای پیاده روی همراه می کنید ، حتی بهتر می شود.

 

پوکمون: بیا برویم (سوئیچ)

بله ، شما کاملاً می توانید پوکمون را بازی کنید : بیا برویم ، پیچاچو! و پوکمون: برویم ، اوی! به عنوان بازی های تک نفره ، و به احتمال زیاد شما می توانید بیشتر اوقات خود را با آنها انجام دهید. با این حال ، حالت پخش تعاونی دوم باعث می شود روشی عالی برای تجربه شادی منطقه کانتو با دوستان ، جوان و پیر انجام شود. با تکان دادن یک کنترلر Joy-Con دوم ، بازیکن دیگری می تواند فوراً به دنیای شما برود ، به راحتی در مجاورت خود اجرا کنید و با خود کاوش کنید.

وقتی مقابل یک مربی دیگر روبرو می شوید ، این دو نفر می توانند برای هماهنگی حرکات خود و پیروزی در نبرد با هم کار کنند ، و هنگام گرفتن Pokémon ، می توانید زمان پرتاب های خود را برای رسیدن به فرصتی بهتر برای موفقیت بهتر کنید. مطمئناً این یک شیوه تعاونی سنتی نیست ، اما این امکان را به هوادارانی می دهد که ممکن است برای اولین بار قدم به قدم اول Pokémon fandom ، بازی را تجربه نکنند.

 

Call of Duty: Black Ops 4 (Xbox One، PS4، PC)

Call of Duty: Black Ops 4 ممکن است حالت مبارزات انتخاباتی تک نفره بازی های قبلی را به نفع گزینه جدید Battle royale یعنی Blackout خدشه دار کند ، اما Treyarch کسانی را که به دنبال تجربه تعاونی پاداش دهنده هستند ، غافل نکرد. در زمان راه اندازی ، سه نقشه مختلف زامبی در Black Ops 4 گنجانده شده است که هرکدام یک محیط کاملاً متفاوت را برای نابود کردن ارواح و زنده ماندن تا حد امکان ارائه می دهند.

همانطور که در حالت های قبلی زامبی ها صادق بود ، کار کردن با هم تیمی های شما کاملاً ضروری است ، زیرا در صورت اتفاق افتادن توسط انبوهی از زامبی هایی که ندیده اید ، به کمک آنها احتیاج خواهید داشت. با وجود طرح های گسترده و چند سطحی و انواع مختلفی از موجودات ارواح که به سمت شما می چرخند ، حالت Zombies Black Ops 4 کار ساده ای نیست ، اما بسیار شگفت آور است.

 

Sea of ​​Thieves (Xbox One ، رایانه شخصی)

ما اولین کسی هستیم که اعتراف می کنیم دریای سارقان نادر به محتوا پرتاب می شود. این بازی آنلاین ماجراجویی دزدی دریایی آنلاین تقریباً همه چیزهایی را که در طی چند ساعت بازی وجود دارد فاش می کند و قطعاً می تواند از تزریق کارهایی برای انجام و مشاهده استفاده کند. بازیکنانی که فقط می خواهند از طریق محتوا بسوزند ، نکته ای را از دست نمی دهند: Sea of ​​Thieves مربوط به مردم است.

چارچوب سست آن برای سفر در سفرها برای گنجاندن گنج ، مبارزه با اسکلت ها یا حمل و نقل محموله ، صرفاً به منظور ایجاد فرصت هایی برای تعامل جالب و جالب بازیکنان است ، هم با خدمه خودتان و هم با دیگر دزدان دریایی که در جهان با آنها ملاقات می کنید.

به نظر می رسد بسیار شبیه یک MMO است ، اگر چیزی را نادیده بگیرید ، اما عملی که بسیار دوستانه و در دسترس است ، روی بازی لحظه به لحظه و ایجاد داستان به جای پیشرفت متاگام متمرکز شده است. به همین ترتیب ، ما نمی توانیم به بازی های دیگری که به عنوان سفارشی ساخته شده اند برای سرگرمی های سبک و سرگرم کننده با دوستان فکر کنیم.

 

Overcooked (PS4، Xbox One، Switch، PC)

بازی های شکرگذاری overcooked

اگر شما همیشه می خواستید یک هیاهوی یک مسابقه آشپزی رقابتی مانند خرد شده یا سرآشپز را حس کنید ، Overcooked ممکن است فقط آنچه شما نیاز دارید ، باشد. حداکثر چهار بازیکن سرآشپزها که چالش های آشپزی را کامل می کنند کنترل می کنند که معمولاً شامل ترکیبی از جمع آوری و خرد کردن مواد مناسب ، پخت و پز و آبکاری می شود.

پیچ و تاب این است که سطوح باعث می شود که اطراف ایستگاه ها مشکل نباشد: در یک سطح ، آشپزخانه در قسمت عقب دو کامیون مسطح تقسیم می شود و در یک بزرگراه با سرعت متغیر حرکت می کند. در دیگری ، شما در یک کوه یخ لغزنده هستید. این یک تعادل عالی از کارهای نسبتاً ساده است که در هنگام فریاد زدن در دوستانتان و در حال کشیدن ، پیچیدگی را پیچیده تر می کنید ، این دقیقاً همان چیزی است که شما برای یک بازی سبک و محلی تعاونی می خواهید.

عاشقان در یک فضای خطرناک (PS4، Xbox One، Switch، PC)

دوستداران بازی های شکرگذاری در یک زمان خطرناک فضایی

به عنوان بازی های ویدئویی مدرن ، بسیاری از مطالب موجود در این لیست از نظر سبک بسیار گرسنه و واقع بینانه هستند. عاشقان در یک فضای خطرناک برعکس: روشن ، رنگارنگ و کارتون ، یک انفجار به سبک لیزا فرانک از حیوانات صورتی و ناز است که در فضا پرواز می کنند.

حداکثر چهار بازیکن که با هم کار می کنند (یا یکی با یک دوست سگ کنترل شده با هوش مصنوعی) یک سفینه فضایی کوچک و گرد را از طریق سطح خلبانی می کنند تا حیوانات ناز را از اسارت نجات دهند.

مانند FTL ، کشتی به ایستگاه های جداگانه ای تقسیم می شود که کنترل حرکت ، اسلحه ، سپر و غیره را کنترل می کند. همیشه تعداد ایستگاه های بیشتری نسبت به بازیکنان وجود دارد و شما را مجبور می کند که برای انجام کارها به دور خود حرکت کنید. این جذاب ، سرگرم کننده رنگارنگ است.

الوهیت: اصلی سین 2 (PS4 ، Xbox One ، PC)

الوهیت: تصویر اولیه اولیه Sin 2

در حالی که بسیاری از این بازیهای تعاونی متمرکز بر تجربیات سرگرم کننده ، سریع و سبک هستند که به راحتی با بازیکنان جدید کنار می آیند ، Divinity: Original Sin 2 نقطه مقابل این طیف است: این یک حماسه ، فانتزی و به سبک PC است. آرپی جی با همه زنگ ها و سوت ها ، اما یکی از آن ساخته شده است تا از طریق زمین بازی شود.

آنها حتی نیازی به همکاری ندارند! این بازی به اعضای حزب اجازه می دهد تا در صورت انتخاب ، فعالانه علیه یکدیگر کار کنند. بین آن ساختار اجتماعی و یک طراحی کاملاً سیستمی و با محوریت شبیه سازی ، در سراسر ، الوهیت: Original Sin 2 تقریباً نزدیک است که بازیهای دیجیتالی به سمت گرفتن نقش قلم و کاغذ بازی کنند.

پورتال 2 (PS3، Xbox 360، PC)

پورتال 2

Portal اصلی یک طراحی جالب ، متمرکز و بسیار تأثیر گذار در طراحی بازی است و ترکیبی از پازل های بستر فیزیک با تیغ تیز است که هسته اصلی ، مکانیک تفنگ پورتال آن را با نوشتن های خنده دار در ربات طعنه آمیز شما ، GLaDOS کشف می کند. دنباله از هر نظر بزرگتر و بهتر است ، با یک کمپین بسیار تولید شده ، بازیگران گسترده و مکانیک های جدید برای کشف.

برای اهداف ما ، آن را نیز اضافه می کند یک کمپین تعاونی بسیار عالی ، کاملاً جدا از داستان تک نفره ، که دو دوست ربات را با حل معماها که به دو مجموعه پورتال نیاز دارند ، وظیفه دارد. تردید تعداد پرتالهای موجود در بازی ، باعث می شود تا کمپین تعاونی در بعضی مواقع با مشکل روبرو شود ، اما از طرفی با حل آن ، رضایت بخش تر می شوید.

 

Overwatch (PS4 ، Xbox One ، PC)

تیراندازهای شخص اول این روزها تقریباً همیشه حالت های مبتنی بر تیم را ارائه می دهند که بازی هایی مانند Call of Duty ، Halo و Counter-Strike به برخی از پایگاه های اصلی تبدیل می شوند. این بازی ها بر اساس تقارن آنها ساخته شده است ، با این حال بازیکنان را به صورت مساوی شروع می کنند تا یک آزمون مهارت خام ارائه دهند. بلیزارد بازی FPS مشارکتی را با Overwatch ، یک "تیرانداز قهرمان" تیم محور انجام داد که در آن هر بازیکن یک شخصیت متفاوت و با مهارتهای منحصر به فرد کنترل می کند ، بازی FPS را به سطح کاملاً جدیدی برد .

Overwatch از بازی مبتنی بر تیم Team Fortress 2 پیروی می کند ، که بازیکنان را به کلاسهای شخصیتهای تخصصی تقسیم می کند ، اما حتی با ارائه قهرمانانی که بازی متفاوت با یکدیگر دارند ، فراتر می رود و ترکیب تیم و همکاری را برای موفقیت بسیار مهم می کند. تعداد کمی از تیراندازها به همان روشی که Overwatch انجام می دهد ، کار گروهی خلاقانه را پاداش می دهند ، از آنجا که بازیگران و شخصیتهای رو به رشد آن در همگام سازی و مقابله با یکدیگر در یک متاگام ترکیبی عظیم و همیشه در حال توسعه ، پاداش می دهند. با چنین طیف وسیعی از شخصیت ها و سبک های بازی ، Overwatch تیرانداز کاملاً مناسب برای افرادی است که در غیر این صورت مخصوصا در تیراندازها نیستند.

 

صحبت را ادامه ندهید و هیچ کس منفجر نشود (PS4 ، PC ، Android)

صحبت را ادامه دهید و هیچ کس منفجر نشود

این یک سناریوی کلاسیک و هالیوود است: هنگامی که سعی در خنثی کردن یک بمب دقیق دارند ، یک عملیات میدانی با زمان درگیر در جنگ است. در همین حال ، یک تیم پشتیبانی به طرز وحشیانه ای از طریق دفترچه راهنما حفر می کنند تا به همکارشان کمک کنند تا زنده بماند. Keep Talking and Nobody Explodes یکی از اولین بازی های واقعیت مجازی است که واقعاً با رسانه بازی می کند (می توانید بدون آن بازی کنید ، اما تجربه فاقد تعلیق لمسی خاص است): یک بازیکن ، با هدست VR ، باید یک بمب تولید شده را خنثی کند. ، اما هیچ ایده ای برای انجام این کار ندارد. هر کس دیگری در این بازی مجبور است هر یک از معماهای زیادی را که بمب حل می کند حل کند ، از طریق کتابچه های راهنمای فیزیکی حفر کند تا به دزدگیر کمک کند.

همانطور که ممکن است حس کرده باشید ، عدم تقارن موضوعی در حال اجرا در این لیست است. قرار دادن بازیکنان در نقش های مختلف منجر به همکاری جالب و جالبی می شود ، و این یک نمونه کامل از چگونگی ایجاد فناوری جدید می تواند الهام بخش انواع بازی جدید باشد.

Destiny 2 (PS4، Xbox One، PC)

پیشنهاد سرنوشت روز ولنتاین پیام ارسالی رامی

Bungie تیرانداز اول شخص اول را با سری Halo خود تسخیر کرد ، اما آن را با Destiny به سطح کاملاً جدیدی برد ، و با استفاده از آن تیراندازی نرم و صاف به عنوان پایه مکانیکی برای یک کارد و چنگال غارتگر بی نهایت ، که از MMORPGs یا Diablo بهره می برد ، استفاده کرد. 3 همانطور که Call of Duty انجام می دهد.

این عاقبت آنچه را که بسیاری از مردم در مورد بازی اول دوست داشتند در یکی از صیقلی ترین و تجربیات آنلاین AAA در دسترس قرار بگیرد ، اصلاح و تکامل یافت. Destiny 2 کمی از همه چیز برخوردار است: یک داستان حماسی ، اپرا فضایی ، رقابت شدید ساختار یافته و شکار بی پایان برای غارت بهتر و خنک تر ، و همچنین به طرز شگفت انگیزی ماموریت های PvE را هنگامی که فقط می خواهید چشم باز کنید و با جوانه های خود بیگانگان شلیک کنید.

 

Left 4 Dead 2 (Xbox 360، PC)

Left4Dead 2

Left 4 Dead 2 قدیمی ترین عنوان در این لیست چند سالی است که چنین جامعه متعهد را حفظ می کند زیرا هیچ چیز دیگری تفریحی و سرگرم کننده این تعاونی ، تیرانداز اول شخص PvE را به خود اختصاص نداده است. حداکثر چهار بازیکن باید زنده بمانند زیرا راه خود را در سطوح آلوده به انسان زنده می کنند.

این بازی به دلیل داشتن "مدیر عامل هوش مصنوعی" نوآوری بسیار قابل پخش مجدد است که می تواند چیدمان سطوح و قرار دادن دشمنان و موارد را بر اساس عملکرد بازیکنان تغییر دهد تا سرگرم کننده ، هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی باشد. Warhammer: Vermintide 2 به سختی توانست ترجمه همان گیم پلی اصلی را به یک موقعیت فانتزی گوتیک تبدیل کند ، اما ، برای پول ما ، L4D2 برای آنچه که سعی در انجام آن دارد ، بهترین کلاس است.

Payday 2 (PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One، Switch، PC)

پرداخت 2

همه عاشق یک فیلم heist خوب هستند ، اما بازی های کمی وجود دارد که بطور تکان دهنده ای وجود دارد. Grand Theft Auto V تعداد معدودی از مأموریت های heist co-op را در اختیار داشت ، اما PayDay 2 یکی از تنها بازی هایی است که تمام نکته را دارد. هیچ کمپین خطی برای صحبت کردن وجود ندارد ، فقط یک انتخاب چرخش از مأموریت های دزدگیر برای یک تا چهار بازیکن ، مانند سرقت فروشگاه ها یا ربودن وسایل زرهی.

در بین مأموریت ها ، بازیکنان پول و تجربه کسب می کنند تا برای استفاده در سلاح ، ارتقاء لوازم آرایشی مانند انواع ماسک های حیرت انگیز و نکات مهارتی که به آنها کمک می کند تا در آرکتیپ های مختلف جنایی ، مانند "Mastermind" یا "Enforcer" تخصص یابند. برای اولین بار در سال 2013 منتشر شد ، جامعه ماندگار بازی منجر به ایجاد یک تن از مطالب اضافی در سال های بعدی شد ، و این امر به یک زمین بازی غنی برای هر بازیکن جدیدی که بخاطر خیال پردازی اولی پرش می شود ، تبدیل شده است.

 

Monster Hunter: World (PS4، Xbox One، PC)

Monster Hunter: Review World

در اکثر بازی های نقش آفرینی ، نبردها نسبتاً قابل پیش بینی هستند. شما به یک هیولا نزدیک می شوید ، ضربات را مبادله می کنید ، و کار تمام شده است. در Monster Hunter World ، سقوط هیولا یک هنر است که نیاز به صبر ، مهارت و چند وعده غذایی دلچسب دارد.

نه تنها می توانید با گروهی از دوستان خود گروهی کنید تا جانوران خیره کننده را ردیابی کنید ، بلکه امروز برخی از شدیدترین و بسیار پر ارزش ترین نبردها را نیز در بازی تجربه خواهید کرد. با هر شکار موفقیت آمیز ، شما قوی تر می شوید و موادی که جمع می کنید به شما امکان می دهد اسلحه و زره خود را به روز کنید تا بتوانید جانوران وحشی بزرگتر و بدتر را نیز بگیرید. بازی انفرادی سرگرم کننده فراموش نشدنی است ، اما هنگامی که با برخی از دوستان پرش می کنید تقویت می شود.

Iceborne گسترش طول می کشد تا بازیکن را به یک موقعیت سرد جدید دوبله هورفراست برسد. عناصر موجود در هوفراست پوشیده از یخ و برف همیشه علیه شما کار می کنند. از بین بردن هیولا سخت تر است اما دنده ای که می گیرید کاملاً ارزش این تلاش را دارد. آیا شما و دوستانتان برای این چالش آماده هستید؟

 

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: PS3 , PS4 , ,
:: برچسب‌ها: بهترین بازی های هم زمان برای سال 2020 ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com